corenhelentexflo.reismee.nl

Dallas - San Antonio

Vandaag n lekker eindje gereden om van Dallas naar San Antonio te komen, via Waco, en Austin.Onderweg ook nog even van de snelweg gegaan en o.a. t plaatsje Holland tegengekomen waar we natuurlijk n paar foto's van wilde hebben. Gisteren al n hotel gezocht en daar dus vanmiddag ingecheckd. Het Indigo Hotel ligt aan de zgn RiverWalk, een beetje zoals Utrecht, een riviertje met onderin allereli restaurantjes, erg leuk en gezellig net zoals de mensen hier trouwens, je hoort over " Hi y'all howe you doing" zo leuk. Vanavond dus langs de RiverWalk gelopen en bij een voor ons nieuw restaurant Saltgrass gegeten, heeeeerlijk, een aanrader. Voor morgen hebben we the Alamo in petto. Dit is een naam die je vanuit de overlevering kent en een zgn echt Landmark hier in de Usa. Het betreft n plek waar de Texanen met de Mexicanen gevochten hebben dat is wat we wel weten, we gaan t zien. We kunnen hier ook zo vanuit t hotel, langs de rivier, heenlopen. Verder nog geen plannen maar we zullen ons heus wel weer vermaken hier. Vrijdag vertrekken we s mogens naar Conroe in de buurt van Houston waar we op visite gaan bij Mr & Mrs Dennis en Renske Kroese-Horvers, ook weer oets waar we naar uitkijken.Leuk om nu eens live te zien hoe zij hier hun american dream laten uitkomen...... voor jullie nu, goedemorgen og middag maar voor ons welterusten en Howdy Folks!!!

Reacties

Reacties

Niels

Have fun!

s,mam

kaaj leuk om dit allemaal mee te lezen.welspannend.de groeten van de poezen ensusanne en martijn,zo fijn dat ze s,avonds komen.dikke kussen van mèn.houdoe.

Ingrid

Zo leuk om mee te lezen, njoy ! as much as you can

Ans v lieshout

Mooi verslag veel plezier bij jullie bezoek op naar de volgende dag xxx

monique

Ik zeg: blijf genieten enne iets meer foto's op fb??? please

s,mam

af en toe is het net of ik een reisverslag van floortje dessing zit te lezen geweldig wat een reis.hier gaat alles z,n gangetje onze tim is bouwvakker geworden bij anvere en de signoor gaat hem goed af. en mijn twee schatten van poezen kroelen steeds meer dan ga ik met pijn in mijn hart naar huis maar hier wacht mijn andere vriendin. geniet maar zo veel je kunt heel veel liefs van mij . p s ik heb twee sleutels laten maken voor het geval het weer fout gaat.eentje is hier en eentje voor e v t tim zijn buurvrouw.kus kus kus .

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!